مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:352022-01-18ورزشي

ورزش همگانی همدان در جمع 4 استان برتر کشور 


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از قرار گرفتن ورزش همگانی همدان در جمع چهار استان برتر کشور خبرداد و گفت: هیات های ورزشی استان باید با تشکیل کمیته های همگانی در داخل هیات هایشان در توسعه ورزش همگانی نقش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سیفی در جلسه شورای ورزش همگانی استان همدان، با اشاره به وسعت و دامنه تخریب ویروس کرونا در ورزش کشور، اظهار کرد: اراده ورزش همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان باعث توسعه ورزش همگانی شد و پویش های صورت گرفته باعث شد ورزش همگانی استان در جمع چهار استان برتر کشور از لحاظ تندرستی و سلامتی قرار بگیرد و در کسب مدال با رشد چند برابری مواجه شد.

وی افزود: هیات های ورزشی استان باید با تشکیل کمیته های همگانی در داخل هیات هایشان در توسعه ورزش همگانی نقش داشته باشند و نباید ملاک آن ها مباحث مالی باشد و توسعه ورزش برای تمام افراد و جامعه هدف به صورت یکسان شکل بگیرد و استعدادیابی در این موارد موضوع بسیار مهمی است.

هادی سبزواری، رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان در ادامه با تاکید بر این که هیات ورزش همگانی از بزرگترین هیات های ورزشی استان است، تصریح کرد: بر اساس معیارهای تعیین شده فدراسیون، با 73 کمیته زیر مجموعه جزو چهار هیات برتر ورزش همگانی در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی همدان در جمع 4 استان برتر کشور 

ورزش همگانی همدان در جمع 4 استان برتر کشور